sumatra-sulawesi - Reisverslag uit Sulawesi Island, Indonesië van Carla & Jo Ampts - WaarBenJij.nu sumatra-sulawesi - Reisverslag uit Sulawesi Island, Indonesië van Carla & Jo Ampts - WaarBenJij.nu

Door: carla en jo

Blijf op de hoogte en volg Carla & Jo

19 Oktober 2014 | Indonesië, Sulawesi Island

Zondag 19 okt.

Vanochtend om 9.00 kregen we een boottocht aangeboden naar het eiland Luankang,30 min varen voor de kust van Bira.Het had wat voeten in de aarde om op die houten boot te komen, er was geen aanlegsteiger dus moesten we de zee in lopen,en je voelt het al aankomen, nat tot aan het kruis, maar goed alles is hier zo weer droog.Aardige golven, het water spatte lekker tegen ons aan.Helemaal niet erg want het water is hier gewoon warm.
Je kunt bij het eiland heerlijk snorkelen, het watsr is zo helder dat je de vissen haast zo kunt pakken.Zijn even het dorpje rond geweest waar vrouwen met de hand stenen aan het maken zijn.Lekker langs het strand gelopen en lunch met de voetjes in het zand, geen mens te bekennen.Ik zou hier wel willen blijven, wat een rust en schoonheid.Mensen allemaal even vriendelijk, kunnen wij nog wat van opsteken.In de middag weer terug gevaren, we worden om 18.00 opgehaald voor diner in lokaal restaurant.

• 19 Oktober 2014 - 11:21

Bianca Van Hoof :

He Carla en Jo,

Blijf daar!! Heerlijk zoals je t beschrijft. Rust, schoonheid, vriendelijk, tja hoe zou dat komen? Van alle stress hier in ons land wordt je vanzelf chagrijnig en onvriendelijk. Schoonheid vind je nog wel maar zelfs op die plekken is rust ver te zoeken! Dus blijf gewoon!! We appen en skypen wel in de toekomst, haha!

Groetjes Bianca