sumatra-sulawesi - Reisverslag uit Samosir, Indonesië van Carla & Jo Ampts - WaarBenJij.nu sumatra-sulawesi - Reisverslag uit Samosir, Indonesië van Carla & Jo Ampts - WaarBenJij.nu

Door: carla en jo

Blijf op de hoogte en volg Carla & Jo

12 Oktober 2014 | Indonesië, Samosir

Zondag 12 okt

Vandaag hebben we een relaxdag,was ook wel nodig na al die vele indrukken
Na het ontbijt een wandeling gemaakt rond Tuktuk, wij hadden natuurlijk weer het geluk om een aantal groepen kinderen tegen te komen, die opdracht hadden van school om toeristen te interviewen in het engels, wel leuk en allemaal weer op de foto, na de 5de groep zijn we een cafe in gevlucht, er kwam geen eind aan.
Bij terugkomst in hotel, of eigenlijk zijn het cottages, lekker gezwommen en daarna een grote kop soto ayam.
Vanavond gaan we pizza eten, even iets anders dan nasi met sate.
Morgen weer terug naar het vaste land.

• 12 Oktober 2014 - 17:18

José:

Hoi Jo Carla,
    het is fijn te horen dat alles goed gaat geniet er maar van . Hei Carla die soto ajam kun je zelf thuis ook maken als je die lekker vind. er zijn toch zeker wel meer gerechten te krijgen die ook heerlijk zijn als je zelf naderhand meer recepten wil hebben kan ik je wel kopietjes maken ik heb een kookboek van daar.

groetjes geniet en ik volg jullie en geniet mee José