sumatra-sulawesi - Reisverslag uit Bukit Lintang, Maleisië van Carla & Jo Ampts - WaarBenJij.nu sumatra-sulawesi - Reisverslag uit Bukit Lintang, Maleisië van Carla & Jo Ampts - WaarBenJij.nu

Door: carla en jo

Blijf op de hoogte en volg Carla & Jo

08 Oktober 2014 | Maleisië, Bukit Lintang

Dinsdag
Na en goede nachtrust en lekker ontbijt om 9.00 vertrokken met Man naar Bukit Lawang, onderweg een kerk bezocht, niet te v er belijken met onze kerken, leek meer op een tempel van buiten.Lokale markt bezocht met veel vers fruit en groenten en gedroogde vis, ook hier keek iedereen weer vol verbazing naar ons, maar wel erg vriendelijk.Wegen zijn hier erg slecht zodat je lang over de afstanden doet.
Aangekomen bij ons verblijf moesten we eerst een lange hangbrug over om bij de cottages te komen.Die arme knullen daar met onze koffers van 20 kilo elk op de nek.Hebben de o geving even verkend en lekker gegeten.Gedouched in onze buiten badkamer, met alleen koud water, waar de gekkos op de muren liepen.
Morgen maken wd een jungletour.

• 08 Oktober 2014 - 13:39

Bianca Van Hoof: